Op reis in Italië

2 februari 2014 - Duino-Aurisina, Italië

Ciao a tutti!

Ik ben nu 3 weken terug in Italië...  En nog maar 15 te gaan. Ik ben daarom heel druk bezig met zo veel mogelijk leuke dingen doen, zodat ik dingen van mijn "Before I go" lijstje af kan strepen. Vorige week ben ik bijvoorbeeld naar Udine geweest, een stad in de buurt. Gisteren ben ik de hele dag in Trieste geweest om een performance te doen met mijn social service: theater met gehandicapten. Volgende week ben ik van plan om naar Padova te gaan. Ik wil nog heel veel van Italië zien!

1888592_671900369514189_1758206683_nIMG_0849IMG_0535

IMG_0791IMG_0597IMG_0723
Op pad met goede vriend Dima uit Rusland.

We zijn ook al bezig met het afronden van school. Ik heb vorige week mn Engels mondeling gehad, en een Italiaanse 'scrittura creativa' die meetelt voor het eindexamen. Over 3 weken heb ik ook al mijn kunstexamen. Het einde van de middelbare school komt steeds dichter bij!

Druk, dus, met de dingen die moeten gebeuren en dingen gebeurt willen worden!

Volgende week zaterdag word ik 18! Verjaardagskaartjes en dat soort gezelligheid naar:
UWC Adriatic

reisdrukker.nl

1. Ad:
    8 februari 2014
    Hoi Hester,

Op de eerste plaats van harte gefeliciteerd met je 18de verjaardag! Van je vader weet ik dat zij vandaag in Amsterdam zijn om jouw verjaardag zonder jou te vieren. Ik lees niet altijd je verhalen maar wel vaak genoeg om te weten dat je het goed maakt. Geniet nog maar volop van de tijd die je in Italië rest!

Nog heel veel plezier vandaag en groeten van ons allemaal.

Ad

PS Ik weet niet of dit adres nog actueel is en daarom zal ik hetzelfde bericht ook als reactie op je laatste reisverhaal posten