Fasten your seatbelts!

17 augustus 2013 - Duino-Aurisina, Italië

Wow!
Nu ben ik ineens een tweedejaars!

Nieuwe mensen, nieuwe kansen, nieuwe avonturen... Volgende week (22 augustus) ga ik terug naar Italië! Ik heb heel veel zin om de zon weer te zien schijnen over 'onze' Adriatische zee :)

Ik bekeek net deze filmpjes van afgelopen jaar en kwam weer helemaal in de stemming:

Het is heel anders om terug te gaan naar het college dan voor het eerst aan te komen, merk ik: ik weet nu precies waar ik me op kan verheugen (en waarop wat minder... Eindexamen bijvoorbeeld), wie ik tegen ga komen, hoe de printers, de wasmachines, de regels en de mensen werken, en hoe ik zelf het beste werk op zo'n college. Toch weet ik niet precies wat ik aan ga treffen, want de helft van de leerlingen is nieuw, de sfeer is anders en ik woon in een andere kamer.

Douwe en ik worden aankomend jaar vergezeld door onze Nederlandse eerstejaars Chris en Agnes:

1013590_10201598781440732_167594135_n

Drie maanden vakantie leken heel lang maar, zoals dat vaak gaat, was het toch ineens voorbij. Ik ben in Parijs geweest, Berlijn, naar Oerol, ik heb veel mensen gezien, maar heb ook heel veel op de bank gehangen en lekker eten gegeten. Klaar om te gaan dus!

936840_621912391152111_16458428_nDSC01172IMAG2258

Liefs, Hester

PS. Ik heb intussen een andere site gebouwd met allerlei kunst-dingen: http://www.hesterlouter.wordpress.com

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Germa:
    18 augustus 2013
    Lieve Hester,
    Goeie reis donderdag! Ik wens je een heel mooi tweede jaar toe, met veel nieuwe vrienden en vriendinnen en veel succes met je studie!! liefs (Tante) Germa.