Winterbreak & The Last Term

16 januari 2014 - Duino-Aurisina, Italië

Iedereen is weer veilig, mooi, schoon, uitgeslapen en vrolijk teruggekomen uit oorden met zachte bedden, lekkere warme douches en kokende moeders. Zondagmiddag ben ik aangekomen, en sinds maandag ochtend zit ik elke dag om 8 uur in de les. Dat is wel even wennen!! We moeten weer hard werken: binnenkort zijn oral exams, trial exams en in mei de final exams. Ik heb de routine en discipline nog niet helemaal gevonden maar dat komt vanzelf wel. Nu is het vooral heel gezellig om elkaar weer terug te zien! Wel een beetje eng, zo'n laatste term: eind mei gaan de deuren dicht en vliegen we allemaal de wereld over. Dan zullen mn goede vrienden nooit meer zo dicht bij zijn.

De kerstvakantie was chill en ontspannend. Mijn kerstcadeau en ik hebben de vakantie vastgelegd:

_MG_0561_MG_0762IMG_0056IMG_0094 - kopieIMG_1043IMG_0284IMG_0297IMG_1081IMG_0301IMG_0225_MG_0921_MG_0904_MG_0836_MG_0796_MG_0806​​IMG_0154IMG_0270IMG_0998

Begin maart organiseer ik een Project Week in Amsterdam: ik neem 7 leerlingen mee, en ik wil ze graag de realiteit van onze hoofdstad te laten zien. "In Amsterdam mag alles, geweldig!!", is wat ik vaak hoor, en ik wil ze graag de keerzijde laten zien. We zijn er vanaf zaterdag 1 maart t/m woensdag 5 maart. Ik ben op zoek naar Amsterdammers (& per fiets bereikbare omstreken) die het gezellig vinden om ons uit te nodigen voor een kopje koffie, boterham of bord spaghetti. Ik hoor het graag ([email protected])!!

Liefs, Hester.

1. Rita Hendriks:
    16 januari 2014
    Dag lieve Hes,daar gaan we weer.Voor mij,op naar maart en de pannenkoeken. Of toch maar liever een space-cake??
    Ik hoor nog van je 3,4,of 5 maart.
    Zet hem op,die dicipline van jou zit er vast zo weer in.Liefs Rita.