Holiday vibes

24 juni 2012 - Amsterdam, Nederland

WIEEHOEEEEE ik wil vakantieee!

Ohja?

Meestal ben ik rond deze tijd van het jaar vrij zeker van mn zaken: dan wil ik alleen nog maar vakantie. Vele uurtjes in slapende toestand spenderen, eindeloos vrienden meeten en gezellige grote of kleinschalige activiteiten ondernemen om na de vakantie met veel moed en opperst enthousiasme een verse Iddink-doos vol met boeken aan te treffen in de huiskamer die het nieuwe schooljaar aankondigt.

Toch ben ik dit jaar iets voorzichtiger met het rondschreeuwen van vakantie-kreten. Vakantie begint namelijk met de befaamde Laatste Schooldag op de Berger Scholengemeenschap en de Laatste Schooldag is dit jaar wel erg definitief.
Het einde van de zomervakantie was tot nu toe nog overzichtelijk: de boeken uit de Iddink doos halen en netjes in je kast zetten met een berg lege schriften ernaast. Eerste schooldag: goede boeken en leeg schrift in je tas & off you go.
Dit jaar luidt de Laatste Schooldag een hele andere vakantie in.
De boekendoos in de huiskamer maakt plaats voor een eeeenorme verhuisdoos.
“Ik ga op reis en ik neem mee….” iedereen heeft dit spelletje ongetwijfeld een vermoeiend aantal keren gespeeld. Nu zie ik de huge verhuisdoos écht voor me staan en vraag ik me voor het eerst serieus af… Ik ga op reis en neem mee…?!

1. Germa:
    26 juni 2012
    Hoi Hester, mooi idee je blog en te volgen hoe je aan het grote avontuur in Italië gaat beginnen. Germa