Short Update

5 oktober 2012 - Duino-Aurisina, Italië

Een uiterst kort verslag!

Mijn computer is vorige week kapot gegaan en is nog niet gezond, dus ik kan hem niet gebruiken. Super onhandig! Ik gebruik nu de computer van iemand anders maar die heeft hem zo ook weer nodig.
Dus, kort en krachtig:
- alles gaat welletjes!
- ik ga vanmiddag naar Rome, om Jan's vrienden Franco en Miguel op te zoeken. Ik kom zondagavond weer terug op het college. Ik vind het best spannend want het is de eerste keer dat ik het college verlaat! Maar, nog veel belangrijker, ik heb er ook heel veel zin in!
- Ik ben gister voor het eerst naar mijn social service geweest, theater met gehandicapte mensen. Het was super leuk, energiek, joyfull en interessant! In mijn groep zitten Anne uit Noorwegen, Ella uit Israel en Jacopo uit Italie. Elke week op donderdagmiddag gaan we naar een theater in Triest om met deze mensen te werken. We doen theater oefeningen, we werken op muziek en zonder woorden. Ik vind het super leuk!

Zodra ik weer wat meer berijkbaar ben zal ik wat uitgebreider vertellen over life at UWC AD! Gaat alles goed in Nederland?
Ik hoorde van Emma dat alles gewoon zn gangetje gaat, de gebruikelijke kou vertoont zich en school is echt begonnen (examen troepjes etc). Good luck everybody!

Have a nice weekend!
Liefs, Hester

Trouwens! Dit is mn adres:

UWC Adriatic
Via Trieste 29
34011 Duino (TS)
Italia

Kaartjes zijn gezellig! (hinthinthint)

1. Oma/opa:
    5 oktober 2012
    Ook voor jou een heel leuk weekend in Rome.
    Wij hebben bezoek van Christine en Tessa , die morgen Aleida opzoeken en ook naar de dwaze dagen van de Bijenkorf willen.
    Heii Hester ich wuensche dir heute viel Spass in Rome. Wie geht es dir so in Italien? Viele Liebe Gruesse Tessa
  2. Vera:
    5 oktober 2012
    HEY HES!
    Heel veel plezier in Rome! Komt allemaal goed, niet zenuwachtig zijn!
    Ik ben super blij te horen dat je het zo leuk hebt in Italië, en ik kijk vet erg uit naar PUTTEN KERSTEDITIEEEEEE!
    Whoopwhoop. Oke, we moeten binnenkort weer even een keertje kletsen. Via facebook of zo.
    ~~ Ik was trouwens zondag jarig maar dat wist je vast wel maar je had geen computer dusja maargoed ik ben dus niet meer kleine veraatje ~~
    Dus, ehm.
    Veel plezier nog, eeeeen ik hou van je. <3
    DOEI HESSIEE KUSJES XXXX
  3. Mw de Reus:
    7 oktober 2012
    Hoi Hester,
    fijn dat je het zo leuk hebt, wij zijn hier net terug van het brugklaskamp. Weet je nog dat je in een ver verleden als hulpmentor rondliep met een horde bruklassers: reflectortocht was weer als vanouds met vele diepe plassen onderweg. Dit keer wel een kampvuur!
    Veel plezier in Rome.
    mw de Reus